تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

کورتوا که چند فصل برای اتلتیکو مادرید بازی کرده بود، در سال 2014 به چلسی پیوست و توانست دو بار قهرمان لیگ برتر شود اما به دلیل اینکه فرزندانش در مادرید زندگی می کنند، تصمیم به بازگشت به اسپانیا گرفت و همین مسئله باعث شد تا شانس رئالی ها برای نهایی کردن این انتقال افزایش پیدا کند.

او که فصل گذشته توانست دستکش طلایی بهترین دروازه بان لیگ برتر را از آن خود کند، در رقابت های جام جهانی هم نمایش های درخشانی داشت و به عنوان بهترین دروازه این رقابت ها انتخاب شد.

رقم این انتقال 40 میلیون یورو گزارش شده و قرار است فردا ساعت 13 به وقت محلی(15.30 به وقت ایران) در سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال معرفی شود.

 با حضور کورتوا در مادرید، آینده کیلور ناواس، دروازه بان اول این تیم در سه فصل اخیر، در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت. ناواس در هر سه قهرمانی اخیر رئال در چمپیونزلیگ، دروازه بان اصلی این تیم بود و بعید است که به نیمکت نشینی در سانتیاگو برنابئو رضایت بدهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان